Power Boy - Super Lala (Oficjalny teledysk)

Wydawnictwo Muzyczne Folk
11 356 wyświetleń 1 036 971

►Posłuchaj utworu w serwisach muzycznych:
independentdigital.lnk.to/SuperLala
► Subskrybuj ✔ Udostępnij ✔ Skomentuj ✔ Zostaw lajka ✔
► Patronat: disco-polo.info
► Realizacja video: Goliat Radom
► Producent: Folk & Power Boy
► Facebook: facebook.com/zespolpowerboy/
► Booking Koncerty: 600 225 510, 519 301 907
► www.discoimprezy.pl
► Wersja dla DJ i klubów: www114.zippyshare.com/v/NAZCPX7H/file.html
#powerboy #discopolo #superlala
========================================================
Zapraszamy na www.folk.com.pl
Facebook: facebook.com/discohity
Kontakt z Wydawnictwem: folk.com.pl/kontakt
Oferta na płytach CD: www.tanieplyty.com.pl
========================================================

  

Komentarze

  1. Damian Szymoniak
    Damian Szymoniak
    Godzinę temu

    A ja nie mam sił do tej piosenki.. Wszędzie to samo.

    1. Mohammed Kadafi
      Mohammed Kadafi
      Godzinę temu

      Się w czoło pierdolnij i wypierdalaj

  2. Bogusława Czajka
    Bogusława Czajka
    7 godzin temu

    Teledysk do bani nie lubie jak te laski sa takie z golymi tylkami ale nuta fajna slucha sie spoko

  3. TheProVot
    TheProVot
    Dzień temu

    Tancerki lepsze niż ta babka xd

  4. Loca Music
    Loca Music
    Dzień temu

    Słychać styl Loverboy'a,fajny utwór :) pozdrawiamy serdecznie :)

  5. Łukasz Stokowski
    Łukasz Stokowski
    Dzień temu

    Spoko nutka i wgl., ale wokal bardzo pokręcony jest.., aż moim zdaniem troszkę za dużo.., w poprzednich piosenkach co innego , oczywiście w sensie pozytywnym :D

  6. werka
    werka
    Dzień temu

    super awwwwwwwwwwwwwwwwwww

  7. Mateusz Konieczny
    Mateusz Konieczny
    2 dni temu

    supermenka:)

  8. spritelo223
    spritelo223
    2 dni temu

    Brakuje sequenca

  9. kenix kenix
    kenix kenix
    2 dni temu

    Nie no teledysk poprostu wymiata, wręcz bomba normalnie 100/10

  10. Jasiek310
    Jasiek310
    2 dni temu

    bylo tu cos poza refrenem i cyckami ?

    1. Bogusława Czajka
      Bogusława Czajka
      7 godzin temu

      Gole tylki😅😅😅

  11. Agnieszka Kulina
    Agnieszka Kulina
    3 dni temu

    za dużo tutaj śpiewają ten refren super łąka brak zwrotek średnio poprzednia piosenka była lepsza

  12. Daniel
    Daniel
    3 dni temu

    Dlaczego nie ma 4k

  13. Speran
    Speran
    4 dni temu

    xd to niezła piosenka gdzie bym nie przewinał to słysze tylko ta super lala

  14. Ewelina Warszawin
    Ewelina Warszawin
    4 dni temu

    Pisze tylko bo masz fajne laseczki

  15. ziutek grom
    ziutek grom
    4 dni temu

    Ta super lala mnie rozpierdala ;)

  16. Karmen Ptak
    Karmen Ptak
    4 dni temu

    Kochani podbijamy do miliona a moze dwoch 🤝👏👏👏

  17. Rascal
    Rascal
    4 dni temu

    Ale hujowizna

  18. Jacek Sokołowski
    Jacek Sokołowski
    5 dni temu

    nuta perfekto 💖

  19. ThePunisher1337
    ThePunisher1337
    5 dni temu

    ale cringe

    1. Mecenas z Piaseczna
      Mecenas z Piaseczna
      4 dni temu

      Nom, lepiej polskiego chujowego rapu/trapu słuchać. xd

  20. Andrzej Zaleśny
    Andrzej Zaleśny
    5 dni temu

    Zajebista muza 💪🏻🔥💥 Tak trzymajcie dalej 💪🏻💪🏻💪🏻

  21. Aleksandra bicz
    Aleksandra bicz
    5 dni temu

    Jezuuuu ale kicz jak można tego słychać czemu ???

  22. Zbigniew Godziński
    Zbigniew Godziński
    6 dni temu

    Bardzo dobry numer!

  23. jojo braklml
    jojo braklml
    6 dni temu

    Kobiety to materialistyczne kurwy lalala ssą na wycieczkach murzynom i arabom pały lalla. Takie kurwy to tylko Polki llalala.A disko polo to pranie mózgu a zebyś się ruchał lala bo zyć bez kobiet też można lalala...

  24. Kobe Stoprocent
    Kobe Stoprocent
    6 dni temu

    Piosenka i teledysk, Mistrzostwo świata!!! Tak trzymaj Power Boy!

  25. XxX kawai XxX 519
    XxX kawai XxX 519
    7 dni temu

    Ta super lala mnie rozpierdala

  26. Tymek Krawczyk
    Tymek Krawczyk
    7 dni temu

    Zajebiste ❤️

  27. Anna Anna
    Anna Anna
    7 dni temu

    Mega petarda 😍😍😍😍😍😍pozdrawiam

  28. Karolina Kocot
    Karolina Kocot
    7 dni temu

    Power Boy jak zrobi hiciora to miazga ! 💖

  29. Podlasie TV
    Podlasie TV
    7 dni temu

    Spoko nutka

  30. Bartoszek Myszu
    Bartoszek Myszu
    7 dni temu

    Super lala ;) :*

  31. GuPifajFusen
    GuPifajFusen
    7 dni temu

    Takie sobie... Stać was na więcej POWERBOY!!!!

  32. mały ale wariat
    mały ale wariat
    7 dni temu

    ciekawe jak by to na milano club baćkowice brzmiało :P

  33. DJ Angie
    DJ Angie
    7 dni temu

    2 /10

  34. Amor Dance Disco Polo
    Amor Dance Disco Polo
    7 dni temu

    Jak zwykle profeska robota ..pozdro i do zobaczenia na scenie.

  35. Sandra Myniax
    Sandra Myniax
    8 dni temu

    Podobne do Malowana Lala 😀 Zajebiste 😍

  36. Oskar Lewicki
    Oskar Lewicki
    8 dni temu

    wyszła wam nutka a same nuszki tacza :P

  37. Ad rian
    Ad rian
    8 dni temu

    szkoda ze slaba jakosc wideo -na telefon ok ale ekran pc fullhd taka sobie

  38. Ewe Linka
    Ewe Linka
    8 dni temu

    Piosenka ogolnie fajna , nozki same ida do tanca :) tylko szkoda ze w kolejnym teledysku sa sztuczne panie .. Zero naturalnosci . Choc ogladam coraz wiecej teledyskow gdzie wokalisci w teledyskach maja panie moze nie super piekne i z duzymi piersiami ale skromne i naturalne . a takie sie najlepiej oglada . Nutka mi sie podoba i zostawiam lapke w gore za muzyke i tekst piosenki

    1. Ier
      Ier
      5 dni temu

      XD

  39. Sławomir Zapała
    Sławomir Zapała
    8 dni temu

    I ta jego pedalska kurtka w pantere.styl nowego pokolenia pseudo facetow.

  40. BUBU ROLNIK
    BUBU ROLNIK
    8 dni temu

    Fajna Nutka. Podoba mi się 😀

  41. Dawid K
    Dawid K
    8 dni temu

    To nie jest folk

  42. Kamil Reszka
    Kamil Reszka
    8 dni temu

    Nie tylko ksiegowa ma takie zalety

  43. aleksandra Niklasińska
    aleksandra Niklasińska
    9 dni temu

    Oczywiście że effect maczał palce czuć ten bit wszystko na jedno kopyto teraz

    1. Patryk !
      Patryk !
      4 dni temu

      Akurat nie Effect ;)

  44. Piotr
    Piotr
    9 dni temu

    Słysząc takie cuda człowiek sie zastanawia gdzie się podziało tamto Disco Polo ? Ani sensownego tekstu, ani Discopolowego brzmienia...

  45. Maroo998
    Maroo998
    9 dni temu

    Suchy znowu pozamiatał !

  46. Anna Wardak
    Anna Wardak
    9 dni temu

    Superrr nutka i ten pan co śpiewa to też jest niczego sobie 😉 ☺ oby więcej takich piosenczek...

  47. I.GoT.U
    I.GoT.U
    9 dni temu

    Słucham tylko dlatego ze jesteś strażakiem xd

  48. Kasia
    Kasia
    10 dni temu

    Super 👌 😉 zresztą jak każdy utwór Power Boya, fajnie się słucha w aucie 🎧🎶🎶🎶💪😘

  49. Rafal Glogowski
    Rafal Glogowski
    10 dni temu

    PETARDA!!!!!!!!

  50. novosky
    novosky
    10 dni temu

    O chuj wam chodzi? Zajebista nutka 👌😁

  51. Kasia Głowacka
    Kasia Głowacka
    10 dni temu

    Super utworek 😉 jak wszystkie zresztą 💪 😘 🤗 fajnie się słucha w aucie 😉

  52. Kraszer 99
    Kraszer 99
    10 dni temu

    Super nutka,polecam gorąco !!

  53. Budowlane PYKU PYK
    Budowlane PYKU PYK
    10 dni temu

    Kurła, Pioter dobra nuta!!!

  54. Xermi186
    Xermi186
    10 dni temu

    Co ja robię ze swoim życiem

  55. Kvrlek Kvrlek
    Kvrlek Kvrlek
    10 dni temu

    Ta super piosenka

  56. Agnieszka Pełka
    Agnieszka Pełka
    10 dni temu

    Żeby mi się nie wiem jak nawet ta piosenka podobała ilość golych dup skazala na porażkę.

  57. Agnieszka Kulina
    Agnieszka Kulina
    11 dni temu

    Bardzo fajna piosenka rytmiczna do tańca wesoła ciekawy przekaz i teks

    1. Dawid K
      Dawid K
      8 dni temu

      Coś ci się pomyliło //dobry przekaz// ta....

  58. VIP Lorens
    VIP Lorens
    11 dni temu

    Zabłądziłem ?

  59. Anna Książek
    Anna Książek
    11 dni temu

    Suuuuppppeeeerrrr 👌👌😀

  60. Ewelina Dyl
    Ewelina Dyl
    11 dni temu

    Jakie te "lale" brzydkie i nie zgrabne he

  61. Mateusz Malinowski
    Mateusz Malinowski
    11 dni temu

    Prymitywna muzyka dla prymitywnych, prostych ludzi

    1. ciapsqad
      ciapsqad
      7 dni temu

      Panie Mateuszu, zawsze możesz bawić się na weselu do Mozarta czy Chopina. pozdro

  62. 20 06
    20 06
    11 dni temu

    Aż mi się płakać chcę gdy widzę taką piosenkę w XX| wieku...

  63. Złomiarz1999
    Złomiarz1999
    11 dni temu

    pozdrawiam was !!!! super utwór

  64. Kun Honey
    Kun Honey
    11 dni temu

    Czemu mam to na głównej tfu

  65. jakub pawlak
    jakub pawlak
    11 dni temu

    Rzygać się chce od tego słuchania o dziewczynach

    1. Aleksa Zielińska
      Aleksa Zielińska
      8 dni temu

      Wolał byś aby śpiewał tak o chlopcach xd nie no wiem co masz na myśli i też tak uważam👌

  66. Miglanc Official
    Miglanc Official
    11 dni temu

    Ta super lalalalalalalala😁😁🔥🔥

  67. Szymon Tryksza
    Szymon Tryksza
    11 dni temu

    Moja ulubiona modelka :)

  68. AnMa Agencja Eventowa
    AnMa Agencja Eventowa
    11 dni temu

    Dobre - Jest Moc...

  69. dancio 1996
    dancio 1996
    11 dni temu

    Swietne! 😍🔥

  70. Michał Tomasiak
    Michał Tomasiak
    11 dni temu

    Świetna produkcja gratulacje ;) :)

  71. RobSon Gites Majonej
    RobSon Gites Majonej
    12 dni temu

    Stać Was na więcej...

  72. MileeenkaaaSca
    MileeenkaaaSca
    12 dni temu

    Wszędzie tylko gołe tyłki ... :/

    1. Cthulhu 3w
      Cthulhu 3w
      6 dni temu

      Mam ten sam problem :( jakby... Dlaczego kobiety sie na to godzą?

  73. Michaś Tychy
    Michaś Tychy
    12 dni temu

    Dramat

  74. Paweł Jumper
    Paweł Jumper
    12 dni temu

    Aż z rowera spadłem!!

  75. Czelo
    Czelo
    12 dni temu

    Świetny utwór i super Lala 😁

  76. Krystian k
    Krystian k
    12 dni temu

    Zajebista nutka porywa do tańca proszę o więcej pozdrawiam serdecznie

  77. AdriaN
    AdriaN
    12 dni temu

    To brzmi jak Enjoy - Zakochałem się

  78. tojapiotrek
    tojapiotrek
    12 dni temu

    zajebista suka

  79. Anna Maj
    Anna Maj
    12 dni temu

    Super lala Ok ale piosenka lipa slabe

  80. Margaryna Bieber
    Margaryna Bieber
    13 dni temu

    Kto takich rzeczy jeszcze słucha?

    1. Margaryna Bieber
      Margaryna Bieber
      11 dni temu

      +Patryk ! Jesteś każdy? Nieźle

    2. Patryk !
      Patryk !
      11 dni temu

      Każdy

  81. Fallsett
    Fallsett
    13 dni temu

    .

  82. Marcin Mafia Boss
    Marcin Mafia Boss
    13 dni temu

    Takie sobie

  83. Barbara Wróbel
    Barbara Wróbel
    13 dni temu

    Suuuper👌

  84. Rafał Stępień
    Rafał Stępień
    13 dni temu

    Pseudo "wykonawca",aż dziw bierze co ludzie odpowiedzialni za stacje tv,radia,firmy fonograficzne zrobili z tej muzyki.Prawdziwe disco polo,dance jak zwał tak zwał się dawno skończył,a jak już jest jeden rodzynek,dwóch którzy taką muzę robią to nie są nigdzie grani!

    1. Disco Polo
      Disco Polo
      13 dni temu

      Widzisz co piszesz że nie są nigdzie grani więc widocznie ludziom to nie podoba 😂. Teraz taka muzyka rządzi i jest na Topie a jak jej podoba nikt nie zmusza słuchaj sobie tych nie granych których lubisz i tyle w temacie.

  85. Luxus Luxus
    Luxus Luxus
    13 dni temu

    Ooo widzę księgowa gra w teledysku no proszę

    1. hawranek2222
      hawranek2222
      4 dni temu

      Hahaha księgowa ☺☺ chyba portfeli...

    2. Jakub Muzyczuk
      Jakub Muzyczuk
      10 dni temu

      To juz nie jej pierwszy...

  86. Waldez generał
    Waldez generał
    13 dni temu

    Lala pałe ssała taki jest jej styl 😮

  87. Karmen Ptak
    Karmen Ptak
    13 dni temu

    Mega😀dlugo czekalismy ale bylo warto 👏👍🎵🎤🎼🎶

  88. Angela Jakubowska
    Angela Jakubowska
    13 dni temu

    😍

  89. Arek Ciekot
    Arek Ciekot
    13 dni temu

    Ale ładne dziewczyny😍😁

  90. adam sobczyk
    adam sobczyk
    14 dni temu

    KOLEJNE ŚWINTUCHY ZMUSZAJCIE KOBIETY DO SEKSU

  91. Magdalena Sinek
    Magdalena Sinek
    14 dni temu

    Extra 💥

  92. xx klara xx
    xx klara xx
    14 dni temu

    Ale disco-polo xd

  93. Ryszardd Cebula
    Ryszardd Cebula
    14 dni temu

    Loverek chyba muzyczkę robił 😁💪

    1. Patryk !
      Patryk !
      4 dni temu

      Nie ;)

  94. Mikrus16 97
    Mikrus16 97
    14 dni temu

    Laalalalalalala super 😁😁🤣👍. Łapka w górę i subskrypcja . Zajebista nutka jak zawsze super 👌😉

  95. Magda Magdalena
    Magda Magdalena
    14 dni temu

    Mi się podoba. Wpada w ucho. I jak zwykle, świetny, dynamiczny teledysk.

    1. MC Turban
      MC Turban
      11 dni temu

      I jak zwykle motywem glownym w teldysku jest kobiecy zad oraz samochód.Odkrywcze

  96. Czarny Kruk
    Czarny Kruk
    14 dni temu

    Jestem tu dlatego że Olę zobaczyłem.

  97. korona85
    korona85
    14 dni temu

    disco polo next level

  98. Bartosz Mucha
    Bartosz Mucha
    14 dni temu

    No co mówić, po prostu amazing!

  99. ReAlNy KaNaŁ
    ReAlNy KaNaŁ
    14 dni temu

    Słabe te twoje super Lale oprócz blondynki było syrenkę wstawić :///////// (samochód)

  100. mi_ nniena
    mi_ nniena
    14 dni temu

    Chujowe