MEGA OHYDNA MIESZANKA NAPOJÓW ZA KAŻDY ZŁY WYBÓR!

NOLIF
1 254 wyświetleń 132 813

► instagram.com/nolifgod/ - Wbijaj!
► nolifeorigin9@gmail.com - w sprawie biznesowej tutaj!

kod NOLIF w sklepie, dzięki!

► facebook.com/groups/16597... - grupa widzów! Musisz być aktywny serio!

► facebook.com/nolif666 - mój fanpage!
___
► Mój TeamSpeak 3 : nolif.ovh
► Drugi kanał : plcenter.net/t-TheMppro

____________TU MNIE ZNAJDZIESZ__________
► Fejs - facebook.com/nolif666
► Subuj kanał ✘ bit.ly/Nolifsub ✘

Komentarze

  1. SyroB
    SyroB
    12 dni temu

    Widziałem takie śmieszne cięcie w pytaniu matematycznym jakbyś się zapytał XD

  2. Sp0ceniecKid
    Sp0ceniecKid
    Miesiąc temu

    Moge wygrać ? XD

  3. koli kabi
    koli kabi
    Miesiąc temu

    Elo

  4. Twitch s0m3b0dy
    Twitch s0m3b0dy
    Miesiąc temu

    Ja jestem Kubuś :)

  5. Ewelina Nogaj
    Ewelina Nogaj
    Miesiąc temu

    Ja liczyłem kraje na mapie

  6. Metthevin
    Metthevin
    Miesiąc temu

    13:25 o ch*j

  7. Popolo Wertu
    Popolo Wertu
    Miesiąc temu

    Na sprawdzenie nic nie strzele a u ciebie wszystko

  8. Blayz _
    Blayz _
    Miesiąc temu

    Chciałbym dostać te figurke

  9. Tymson 06
    Tymson 06
    Miesiąc temu

    Znalem odpowiedź na 5 pytan

  10. patchbot patchbot
    patchbot patchbot
    Miesiąc temu

    BRAKUJE MI MIŚA RURZOWEGO DO KOLEKCJI I BALACK KNIGHT BARDZO BYM CHCIAŁ...,.,,

  11. Mateusz Szejok
    Mateusz Szejok
    Miesiąc temu

    11

  12. Igor Games
    Igor Games
    Miesiąc temu

    9:36 ustawione jeszcze jak wybierał w dół się popatrzał jak gdyby była ściąga

  13. Dawid Jaworski
    Dawid Jaworski
    Miesiąc temu

    WiedziAłem0

  14. Bartek lol
    Bartek lol
    Miesiąc temu
  15. Zadymiarze
    Zadymiarze
    Miesiąc temu

    ustawiane, widac jest

  16. DawiQ 123
    DawiQ 123
    2 miesięcy temu

    Wiedziałem, że wodoru w słońcu jest najwięcej, ponieważ interesuje się pierwiastkami :D

  17. gamingowy
    gamingowy
    2 miesięcy temu

    Świetny film

  18. Michał Krzywdziński
    Michał Krzywdziński
    2 miesięcy temu

    Komentarz

  19. pan Masełko
    pan Masełko
    2 miesięcy temu

    Nolif:wezmę łyka na spróbowanie. Dla Nolifa łyk to cała butelka

  20. Pewien Rumun
    Pewien Rumun
    2 miesięcy temu

    Masny odcinek

  21. Minionek
    Minionek
    2 miesięcy temu

    Kozak figurka

  22. Arnold Wachowski
    Arnold Wachowski
    2 miesięcy temu

    Pozdrawiam i fajne są takie odcinki gdzie masz jakieś zagadki

  23. Magdalena Mołdoch
    Magdalena Mołdoch
    2 miesięcy temu

    Xd

  24. Aldona Kozlowska
    Aldona Kozlowska
    2 miesięcy temu

    Elo super film 😋

  25. LubiĘ pl4cki
    LubiĘ pl4cki
    2 miesięcy temu

    Deris

  26. EXOR_PL
    EXOR_PL
    2 miesięcy temu

    Gwarantowana sraczka

  27. ELOso 1999
    ELOso 1999
    2 miesięcy temu

    Dawaj w następnym odcinku zrób tak z jedzeniem ;)

  28. Sushi YT
    Sushi YT
    2 miesięcy temu

    Mogę ją wygrać proszę prosze na live zawsze daje donate pls

  29. TFA ReXeD
    TFA ReXeD
    2 miesięcy temu

    Kociołek familly friendly ;)

  30. FIFA Tomek
    FIFA Tomek
    2 miesięcy temu

    13:27 czy on powiedział **uj Czemu tego nie zacenzurowałeś?

  31. WG Mateusz Szczepański
    WG Mateusz Szczepański
    2 miesięcy temu

    Super ta figurka!

  32. SimiQo
    SimiQo
    2 miesięcy temu

    Jadłam zupkę chińską z kisielem i chrzanem. Nie polecam

  33. Jercha
    Jercha
    2 miesięcy temu

    Jak ktoś ma Suba to go nie zostawi no takie życie Piotrek

  34. AnteQ 007
    AnteQ 007
    2 miesięcy temu

    Kurcze szkoda że nie wylosowal tych pomidorów XD

  35. eten.
    eten.
    2 miesięcy temu

    ~komentarz

  36. Pan Snorlax
    Pan Snorlax
    2 miesięcy temu

    4:09 to ja!

  37. Czarny#99 _
    Czarny#99 _
    2 miesięcy temu

    Tylko debile dają sobie like pod kom

  38. Domino
    Domino
    2 miesięcy temu

    usttawione

  39. Mythic_Symple
    Mythic_Symple
    2 miesięcy temu

    Może wygram

  40. Marchyy
    Marchyy
    2 miesięcy temu

    haha co fortnite się kończy i nagle coś innego?

  41. kubix xerexoner z yt
    kubix xerexoner z yt
    2 miesięcy temu

    Chcę wygrać

  42. KozakZLasu Marcin
    KozakZLasu Marcin
    2 miesięcy temu

    Oglądalność spadła huhuhu

  43. lava hound
    lava hound
    2 miesięcy temu

    troche taki remaster woda chalange

  44. Marcel Grodziński
    Marcel Grodziński
    2 miesięcy temu

    Woda challenge lepsze

  45. Gabriel Kosowski
    Gabriel Kosowski
    2 miesięcy temu

    Ehh... Mogę w końcu pierwszą nagrodę z YT

  46. RakQ.
    RakQ.
    2 miesięcy temu

    Właśnie zniszczyłeś świat! Powiedziałeś zamiast pepsi coca cola

  47. ViShO
    ViShO
    2 miesięcy temu

    Nolif jest słaby i oszukuje swoich widzów

  48. zebopl
    zebopl
    2 miesięcy temu

    Słodko(subuj zebopl)

  49. MaIHol 2k18
    MaIHol 2k18
    2 miesięcy temu

    Trochę słabo z tym w prawym dolnym bo trochę to pokiełbaszone

  50. Azirus Wolf
    Azirus Wolf
    2 miesięcy temu

    Wow, szacun za wypicie tej mieszanki

  51. Crasnal 123
    Crasnal 123
    2 miesięcy temu

    Ja tylko 4 nie wiedziałem

  52. pepege
    pepege
    2 miesięcy temu

    ale masz kozacki content

  53. mlg sebo 701 123
    mlg sebo 701 123
    2 miesięcy temu

    Ja wiem wszystko z pokemonów 😂 jestem maniakiem

  54. mlg sebo 701 123
    mlg sebo 701 123
    2 miesięcy temu

    Suuuuuper 😱😱😱😱😱

  55. kicker 25
    kicker 25
    2 miesięcy temu

    Dcx

  56. lary pl
    lary pl
    2 miesięcy temu

    10:50

  57. o nie
    o nie
    2 miesięcy temu

    Słodko

  58. SlashPL
    SlashPL
    2 miesięcy temu

    ~Wezmę najpierw łyczka~ po czym wypił całość za jednym zamachem

  59. Amadeus Mozart
    Amadeus Mozart
    2 miesięcy temu

    Pochodną tgx nie jest ctgx tylko 1/cos^2x

  60. Sebastian
    Sebastian
    2 miesięcy temu

    Przecież to jest ustawione, nie chcesz 9 bo sok pomidorowy i mówisz ze chcesz dwa poczym wyciągasz rękę i wiesz który to 2 XDDD ŻAŁOSNE

  61. Bartłomiej Czok
    Bartłomiej Czok
    2 miesięcy temu

    Japierdole co za rakowiskoxd czego te zjeby zwane jupiterami nie zrobią dla kasyxdd

    1. WalcQ
      WalcQ
      2 miesięcy temu

      Bartłomiej Czok Musiałem przeskrollować setki komentarzy tych dzieci żeby znaleść w końcu jedną myślącą osobę. To prawda, ze większość youtuberów rezygnuje z kontentu dla takiego syfu.

  62. Sebastian
    Sebastian
    2 miesięcy temu

    I tak już zgasłeś cwelu jebany

  63. Pjoter osu
    Pjoter osu
    2 miesięcy temu

    Kociołek kurwa od maltiego (malti to chuj a nolif to kruuul)

  64. Kamil Adamczyk
    Kamil Adamczyk
    2 miesięcy temu

    elo nolif

  65. Igor Kiepas i Marcel Kiepas yt
    Igor Kiepas i Marcel Kiepas yt
    2 miesięcy temu

    Bardzo lubię twoje filmy są spoko serio i ten cały kanał i tyle v.-dolców

  66. kacper brzeski
    kacper brzeski
    2 miesięcy temu

    Lubię oglądać twoje film 😀

  67. Adijen _
    Adijen _
    2 miesięcy temu

    Chce figurke

  68. Patryk Kamiński
    Patryk Kamiński
    2 miesięcy temu

    Tyle że pochodną tangensa nie jest cotangens...

  69. LpsAniLps pl
    LpsAniLps pl
    2 miesięcy temu

    Ja bym chciała tego rycerza :D

  70. Bernard3K
    Bernard3K
    2 miesięcy temu

    Bardzo fajna seria chcemy więcej!!

  71. Nice guy
    Nice guy
    2 miesięcy temu

    12:30 pije reszta filmiku nie warta oglądania

  72. Kazimierz Przerwa-Tetmajer
    Kazimierz Przerwa-Tetmajer
    2 miesięcy temu

    Kolejny woda czelendż?

  73. XD TuPaC1925
    XD TuPaC1925
    2 miesięcy temu

    Ja bym chciał figurkę

  74. Maks Kryś
    Maks Kryś
    2 miesięcy temu

    Daj wygrać nowy jestem na kanale a suba zostawiłem ;)

  75. Maks solan
    Maks solan
    2 miesięcy temu

    Siemanko

  76. KSWFOOTBALL
    KSWFOOTBALL
    2 miesięcy temu

    Fajna figurka rycerza

  77. Oskar Paterek
    Oskar Paterek
    2 miesięcy temu

    Normalnie milionerzy

  78. MagmaPL 123
    MagmaPL 123
    2 miesięcy temu

    Lodowy i czyta się dzynx

  79. Domin Zych
    Domin Zych
    2 miesięcy temu

    Lol

  80. MagmaPL 123
    MagmaPL 123
    2 miesięcy temu

    Kto gra w poksy ?

  81. Przemek Games
    Przemek Games
    2 miesięcy temu

    Wow karta na czasie

  82. KsamiX
    KsamiX
    2 miesięcy temu

    Komentarz, łapka, subskrybcja

  83. Dawid Milczarek
    Dawid Milczarek
    2 miesięcy temu

    Ja fajna ta statułetka

  84. n i n j a
    n i n j a
    2 miesięcy temu

    Hmm, może wygram XD

  85. Aleks
    Aleks
    2 miesięcy temu

    Ja odgadlem 1 pytanie

  86. Paranormalne Bobo
    Paranormalne Bobo
    2 miesięcy temu

    Kiedy minecraft obcy?

  87. Nikodem Dąbrowski
    Nikodem Dąbrowski
    2 miesięcy temu

    Ale fajny ten rycerz mam w szafce czerwonego ale nie mam jeszcze czarnego oczywiście w fortnite.

  88. Karolexx XD
    Karolexx XD
    2 miesięcy temu

    fajny łyczek NOLIF

  89. AIOMMAL AIOMMAL
    AIOMMAL AIOMMAL
    2 miesięcy temu

    Aha XD a gdzie figurka ciastka XD

  90. Mateusz Stępień
    Mateusz Stępień
    2 miesięcy temu

    Nic

  91. Zalewa 123
    Zalewa 123
    2 miesięcy temu

    Ja bym chciał taką pamiątkę! Zawsze o takiej marzyłem! 👌🙏👍

    1. Zalewa 123
      Zalewa 123
      2 miesięcy temu

      Pozdrawiam cię Zebopl

    2. zebopl
      zebopl
      2 miesięcy temu

      Słodko, (subuj zebopl)

  92. Nikodem Pl
    Nikodem Pl
    2 miesięcy temu

    #czarny rycerz na moim biuru

  93. Primo65
    Primo65
    2 miesięcy temu

    oooooooooooo czarny rycerz

  94. kleks TV
    kleks TV
    2 miesięcy temu

    Рвчрврврво lol pisze se po rusku

  95. FFT Huntex
    FFT Huntex
    2 miesięcy temu

    Kto nie lubi 🍅 daje łapkę w górę 👇

  96. tw0Face
    tw0Face
    2 miesięcy temu

    *...*

  97. Xx_Hunter_xX
    Xx_Hunter_xX
    2 miesięcy temu

    Chciałbym wygrać czarnego rycerza ponieważ Uwielbiam tego Skina, ten kanał też i Bardzo lubię grać w Fortnite. Mam parę figurek i gadżetów z Fortnuta ale żaden nie jest Tak fajny jak ta Figurka! Pozdrawiam :D

  98. Kasztelan Ole
    Kasztelan Ole
    2 miesięcy temu

    Ble

  99. Mati Sosna
    Mati Sosna
    2 miesięcy temu

    #czarnyrycerz chce wygrać

  100. Kacper Kokoszka
    Kacper Kokoszka
    2 miesięcy temu

    Proszę bardzo mugłbym bym figurkę czarnego rycerza bardzo chce ją mieć