GŁOŚNIK JBL ZA 70 ZŁ!? *Rozwalił się* - Chińskie Podróby #1

THEUNBOXALL
28 574 wyświetleń 704 695

wo.ws/2DBCSl4 ◄GRAJ W WORLD WARSHIPS!
-- BOOM -- SKORZYSTAJ Z KODU NA PRZEDMIOTY WARTE 25€!
Otrzymasz: 7 dni Premium 🏆, 2 okręty premium 🚢, 2 500 000 kredytów 💰, 200 dublonów 💳, 20 kamuflaży 🎨
instagram.com/theunboxall ◄INSTAGRAM
facebook.com/TheUnboxall ◄FEJSBUK
Współpraca, unboxingi z lokowaniem: theunboxall@gmail.com
Materiał może zawierać muzykę autorstwa:
Kevin MacLeod: incompetech.com
Matthew G Huffaker: www.teknoaxe.com
(Creative Commons)

Komentarze

  1. sheba 001
    sheba 001
    10 godzin temu

    Mam lepszą>14:33

  2. sheba 001
    sheba 001
    10 godzin temu

    Pewnie po tym filmie bedzie trszeszczec jak glupie

  3. #DBD# BSP
    #DBD# BSP
    Dzień temu

    7:53 Jezus malusienki xD

  4. #DBD# BSP
    #DBD# BSP
    Dzień temu

    12:38 o Bosze jakie to smieszne

  5. #DBD# BSP
    #DBD# BSP
    Dzień temu

    3:55 I poduszke dla chomika xD

  6. Techno Bambik-Brawl stars PL
    Techno Bambik-Brawl stars PL
    Dzień temu

    6:04 pływać i latać pod wodą xdddd

  7. SpeedPUZOn
    SpeedPUZOn
    6 dni temu

    Mogles nie dawac tego "*rozwalił sie*" bo zepsulo mi przyjemnosc z ogladana

  8. Polish Heir
    Polish Heir
    6 dni temu

    Czy tylko ja słyszę wodę z Minecrafta o 1:39 ?

  9. jasiorex505
    jasiorex505
    7 dni temu

    Mam prawdziwego g-shocka

  10. koder 10000000
    koder 10000000
    8 dni temu

    Ta koncowke od tego banda sie wklada do wejsciowki a nie kabla usb xD

  11. xXx_KrAfTeR69MLG_XxX
    xXx_KrAfTeR69MLG_XxX
    13 dni temu

    3:15 skączył poerdolić 😉

  12. LeafFlacke
    LeafFlacke
    14 dni temu

    ⊙◇⊙

  13. Niko o
    Niko o
    14 dni temu

    Ta opaska jest ładowana przez kostke xd

  14. Janeczek1309 janeczek1309
    Janeczek1309 janeczek1309
    15 dni temu

    Ja mam ,,jbl flip 4 "

    1. Poprost zycie nic_xd-
      Poprost zycie nic_xd-
      10 dni temu

      Łał

  15. Anter 16
    Anter 16
    15 dni temu

    to nie są przyciski do podgłaszania tylko do zmieniania piosenek np na youtube

  16. Kotek YT
    Kotek YT
    16 dni temu

    Panie unboxallu 79.99 zaokrągla się do 80zl a nie 70 tak jak to jest w tytule xddd

  17. Kamil _Pietraszko
    Kamil _Pietraszko
    25 dni temu

    Serio ktoś kupuje te chińskie głośniki które nie wytrzymają pierwszej piosenki bass boosted? już lepiej dołożyć te "kilka złotych" i kupić oryginalny bo serio nie są drogie. ja kupiłem swój tutaj i jestem bardzo zadowolony amzn.to/2EJFNcZ

  18. patryk danelski2
    patryk danelski2
    26 dni temu

    Originally jbl charge3 kosztuje 500 zł bo go mam a ta opaska nazywa sie smartłocz

  19. Monika Firczyk
    Monika Firczyk
    28 dni temu

    UNBOXALL RIP głośnik [*]

  20. Patryk Kos
    Patryk Kos
    Miesiąc temu

    Podobają mi się takie filmiki 😁like dla ciebie

  21. v o l t 2 k 3
    v o l t 2 k 3
    Miesiąc temu

    12:10 ciekawe by było gdyby ten głośnik uderzył w GT86/BRZ

  22. KrAuLa
    KrAuLa
    Miesiąc temu

    Też głośnik powinieneś przywiązać jak najbliżej samochodu bo jest z tych wszystkich rzeczy najcięższy

  23. Tomcio 0451
    Tomcio 0451
    Miesiąc temu

    Fajne auto👍

  24. Math3oszek
    Math3oszek
    Miesiąc temu

    Mitsubishi Lancer

  25. Pan Żotkiewka
    Pan Żotkiewka
    Miesiąc temu

    Jak zdobyc w world of tanks czolg stavenger czy tak inaczej nie mam jego kraju pochodzenia jak zdobyc ten czolg stavenger pls jakies rady

  26. Pan Żotkiewka
    Pan Żotkiewka
    Miesiąc temu

    Ralem w ta gre jak miakem 6 lat

  27. Damix
    Damix
    Miesiąc temu

    ej unboxal jaki masz nick w wot

  28. Krzychu
    Krzychu
    Miesiąc temu

    3:38 Jest napisane :D

  29. xxpepsikxxplxx pl
    xxpepsikxxplxx pl
    Miesiąc temu

    Mam takiego tylko change 2+ i jest wciul dobry

  30. Konrad Marcinkowski
    Konrad Marcinkowski
    Miesiąc temu

    Te "boki" w JebaćBeatęLewak to membrany pasywne

  31. KubiX_RidER
    KubiX_RidER
    Miesiąc temu

    Czy tylko ja usłyszałem dźwięk wody z minecraft??? 1:38

  32. Ramzes
    Ramzes
    Miesiąc temu

    Tera THEUNBOXALL to tera drugi kuba1qba

  33. falok gra
    falok gra
    Miesiąc temu

    Pchlarz żyje

  34. Bujalskyy
    Bujalskyy
    Miesiąc temu

    12:20 Chodż Chodż XD{Chinskie Jest Charge 3 LOL}

    1. Bujalskyy
      Bujalskyy
      Miesiąc temu

      :P

  35. Szymon Polix
    Szymon Polix
    Miesiąc temu

    12.40 XD śmiałem si3 z tego cały czas

  36. Karol Świątecki
    Karol Świątecki
    Miesiąc temu

    Ja zegarek że skmei mam już 7 miesięcy

  37. Kinga Nowak
    Kinga Nowak
    Miesiąc temu

    Czego wyswieyliło sie 400 a muwiles 300

  38. SAJMON!
    SAJMON!
    Miesiąc temu

    JBL i Iphony wszystko to Amerykańskie firmy ale to wszystko i tak jest produkowane w Chinach

  39. Stanisław Kotłowski
    Stanisław Kotłowski
    Miesiąc temu

    No ale kto by chciał mieć chińskie podróby. JA NA PEWNO NIE!!!

  40. Maksymilian Podstokowiecki
    Maksymilian Podstokowiecki
    Miesiąc temu

    JBL też jest chiński

  41. Jakub Bara
    Jakub Bara
    Miesiąc temu

    Nie mogę i jest wszystko przez nią nie ma co przeżywacie wszystko wskazuje to co opowiadałem nie mam rekolekcje dla tego chłopczyka nie ma w ramach odstąpienia i jest 113 nie ma co u was też nie ma w ramach regionalnego programu i jest wszystko przez zaśnieżone nie chce się że wszystko wskazuje w wersji elektronicznej na prawdę wszystko wskazuje w polu wybierz co chcesz zrobić aby posiadać odpowiedni na prawdę wszystko co jest to w wersji we have no pierwszy raz w życiu i jest 113 na to że nie będę ci powiedzieć o 19 wujek będzie można oglądać do szkoły mam rekolekcje w wersji z dziewczynami i jest wszystko ok tylko spać w ramach programu operacyjnego województwa mazowieckiego w ramach regionalnego programu i jest 113 i pewnie że wszystko wskazuje na prawdę nie mam rekolekcje w wersji we have no cały rok na to wszystko przez to że nie jest to że tak na marginesie dodam jeszcze parę razy na chwilę obecną nie mam konta nie ma co przeżywacie wszystko co przeżywacie raz w roku akademickim i fajna gra w polu powyżej możesz nie ma w tym coś takiego jak nie chce się żyć z dziewczynami bawiliśmy się nie mogę doczekać jak nie chce przez to rozumieć jako że nie jest 113 i nic więcej się że tak to jest 113 nie ma ciebie i twojego dziecka i fajna ale jak nie chce mi padł ofiarą muzułmańskich rebeliantów z koalicji rządzącej partii i jest wszystko w ramach odstąpienia od ciebie zależy nie tylko mama i ja chcę być z tobą na chwilę ale ja chcę mieć to na konto bank Polska SA urząd do szkoły i przedszkola i szkoły będę się nie skupia na sobie i fajna gra to wszystko przez to rozumieć

  42. Jakub Bara
    Jakub Bara
    Miesiąc temu

    Unboxal na prawdę wszystko przez zaśnieżone nie chce mi padł telefon do nas jak i jest 113 na prawdę i fajna sprawa e i pewnie wyprowadzimy i fajna ale parę dni od daty zakupu przez zaśnieżone nie chce mi się nie skupia się że tak to co przeżywacie raz na chwilę ale jak do tej rasy i fajna ale parę lat temu razem z nami w wersji we Wrocławiu i jest to w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa małopolskiego i pewnie wyprowadzimy nie raz na chwilę obecną nie chce się robi i jest to że nie jest 113 na prawdę wszystko co u was słychać w w ramach regionalnego w to r nie mogę robić to również okazja do realizacji roku raz pierwszy od wielu lat i pewnie że nie będę mógł się robi w ramach programu operacyjnego rozwoju konieczna jest w ramach programu i jest 113 na to że wszystko jest w stanie idealnym dla ciebie wszystko przez nią nas jak i pewnie nie raz w tygodniu po szkole w wersji we Wrocławiu i Gdyni pracują edukacja w polu poniżej jest program TV trwam rozpocznie i w ramach regionalnego programu i pewnie wyprowadzimy nie ma w sobie coś z tym że tak to wszystko wskazuje na

  43. Mychaty
    Mychaty
    Miesiąc temu

    Szkoda, że nie porównujesz podróbek do oryginałów rzeczy które testujesz... tak to ten film nie ma totalnie żadnego przekazu

    1. Macios X
      Macios X
      Miesiąc temu

      +1

  44. Dark Ness
    Dark Ness
    Miesiąc temu

    6:05 *Powinien pływać i latać pod wodą* Unboxal 2k19 💪

  45. FrozenAWP Op
    FrozenAWP Op
    Miesiąc temu

    Wodoodporność 50m nie oznacza, że jest odporny do 50metrow.

  46. januszex
    januszex
    Miesiąc temu

    www.bananki.pl/gry/

  47. delfin TomaszProblem
    delfin TomaszProblem
    2 miesięcy temu

    Kupiłem ten -głośnik i ten pałerbank jest rozwalony

    1. NISHIMIYA
      NISHIMIYA
      Miesiąc temu

      Powerbank*

  48. XxGold_DragonxX YT
    XxGold_DragonxX YT
    2 miesięcy temu

    Coś mi sie wydaje że mieszkasz w mieście w którym mieszkam xD

    1. XxGold_DragonxX YT
      XxGold_DragonxX YT
      2 miesięcy temu

      Ale namieszałam

  49. wojteq pl
    wojteq pl
    2 miesięcy temu

    Ja mam mi band 2 i jest zajebisty

  50. miko lo
    miko lo
    2 miesięcy temu

    Byłeś w Gdyni i nie do Bałtyku tylko zatoke

  51. MagnetiQ
    MagnetiQ
    2 miesięcy temu

    kto z gdyni xd

  52. Magdarenka 64
    Magdarenka 64
    2 miesięcy temu

    ja mam oryginalnego JBL XTRIME xDDD

    1. MAKSPL12
      MAKSPL12
      2 miesięcy temu

      Ja boomboxa i partyboxa 300

    2. Magdarenka 64
      Magdarenka 64
      2 miesięcy temu

      (nie chwale sie)

  53. budonik
    budonik
    2 miesięcy temu

    Legenda głosi że twój stary pijany dalej jest pijany

  54. stas gron
    stas gron
    2 miesięcy temu

    Gdynia moje miasto

  55. PlaydYT
    PlaydYT
    2 miesięcy temu

    12:05 widać rejestracje (lewa strona)

  56. ExploreTeam
    ExploreTeam
    2 miesięcy temu

    A mój oryginalny jbl spadł z łóżka i się zepsuł xdd

  57. Marcin Kuca
    Marcin Kuca
    2 miesięcy temu

    Podłodze go miałem ten sam.

  58. RobloxowyŚwir
    RobloxowyŚwir
    2 miesięcy temu

    1:37 minecraft???

  59. Kwachu
    Kwachu
    2 miesięcy temu

    Siema, dawno mnie nie było na tym kanale i pytam się tych co często oglądają i samego unboxall'a. Co się dzieje z kotem, czemu go tak długo na odcinku nie ma?

  60. kacper bez suba
    kacper bez suba
    2 miesięcy temu

    Zrób te chińskie rzeczy pod prasą hydrauliczną

  61. ExE Beatz
    ExE Beatz
    2 miesięcy temu

    Ale krzyczysz

  62. DogeNite2U
    DogeNite2U
    2 miesięcy temu

    NIEPOHAMOWANY PĘD GĄSIENNIC!

  63. Piotr B
    Piotr B
    2 miesięcy temu

    wetestuj mi band 2

  64. MEGAKris3k69
    MEGAKris3k69
    2 miesięcy temu

    Sprasuj farbę w sprayu

  65. j anusz
    j anusz
    2 miesięcy temu

    Kiedy nowy film

  66. zmywarka gienia
    zmywarka gienia
    2 miesięcy temu

    Widzę że Matiz lvl up

  67. Neovision - Promocja Muzyki
    Neovision - Promocja Muzyki
    2 miesięcy temu

    Nagraj rap

  68. Matt Bilowicki
    Matt Bilowicki
    2 miesięcy temu

    Krasztest Matiza Kto za? Daje like

  69. jblniencie xd
    jblniencie xd
    2 miesięcy temu

    UNBOXALL możesz mi wysłać charga 3

    1. MAKSPL12
      MAKSPL12
      2 miesięcy temu

      Xddd ma nazwę jbl a nie ma jbl xD

  70. Macio
    Macio
    2 miesięcy temu

    Ten co woli Fortnite Batlle Royle lub APEXLEGENDS daje łapkeeeee

  71. max Deka turbo
    max Deka turbo
    2 miesięcy temu

    Za tyle samo kupisz oryginalną xiaomi w media expert xd nawet za taniej

  72. Miłosz Blonkowski
    Miłosz Blonkowski
    2 miesięcy temu

    Czy będą jeszcze paczki od widzów?😜

  73. NYX
    NYX
    2 miesięcy temu

    Mordo ten mi band podlonczasz do kompanii do USB np lub do kostki a nie do kabla. Co chcesz telefonem go ładowac

  74. Ktoś napewno
    Ktoś napewno
    2 miesięcy temu

    charge 3 kosztuje 600 zl

  75. Ani BellaTV
    Ani BellaTV
    2 miesięcy temu

    Hejka kocham markę JBL 😙

    1. Ani BellaTV
      Ani BellaTV
      2 miesięcy temu

      I love JBL

  76. Michi B
    Michi B
    2 miesięcy temu

    Man głośniki

  77. Pris Aishi
    Pris Aishi
    2 miesięcy temu

    Dawaj nowy odcinek z podróbkami kapeluszy lub owoców

  78. Oliwier Morobowski
    Oliwier Morobowski
    2 miesięcy temu

    Wloz do ryzu glosnik

  79. Mój Świat
    Mój Świat
    2 miesięcy temu

    Kod nie dział. przekierowuje mnie na strone logowania

  80. rychu plu
    rychu plu
    2 miesięcy temu

    ehh silent hunter to było coś a nie pierdolamento xDDDDDDDD

  81. klaudiusz arcet
    klaudiusz arcet
    2 miesięcy temu

    Mam proźbe polecisz grę braw stars? Jak byś mógł to dziękuję pozdro

  82. Moskal1996
    Moskal1996
    2 miesięcy temu

    w moim jblu jest napisane, ze odpornosc na wode ale w sensie nie zamoczyc pod woda tylko pod bierzaca woda lub na deszczu, nw jak z reszta.

  83. Szymon Wojcik
    Szymon Wojcik
    2 miesięcy temu

    Unboksal xsiajomi jest Japońską firmą

  84. pepper9444 pepper9444
    pepper9444 pepper9444
    2 miesięcy temu

    Gdybyś chciał zrobić odcinek z petardami to polecam TP-12

  85. Przemo R.
    Przemo R.
    2 miesięcy temu

    miałem zegarek skmei,wytrzymał ponad 2 lata pracy na kopalni w naprawdę w ciężkich warunkach,i codziennie po poracy sie z nim kąpałem ,nie wytrzymał trudów górnictwa po wymianie baterii.

  86. Daniel Piątek
    Daniel Piątek
    2 miesięcy temu

    Bardzo fajna seria 😉

  87. Carl Johnson
    Carl Johnson
    2 miesięcy temu

    Z "maską"byłeś jak moi ludzie z gangu bez niej jesteś tylko NPC

    1. xXnnnXx
      xXnnnXx
      Miesiąc temu

      XD

  88. Gyveplay !
    Gyveplay !
    2 miesięcy temu

    Wypaliłeś sie

  89. xGaming65x xGaming65x
    xGaming65x xGaming65x
    2 miesięcy temu

    #Mibant3 wyślij miii

  90. HubsoneKK YT
    HubsoneKK YT
    2 miesięcy temu

    Doceniam twoje poswiecenie a najgorsze jest to paliwo do Matiza

  91. SeBa PL
    SeBa PL
    2 miesięcy temu

    chociażby na opakowaniu od głośnika podali moc i skuteczność

  92. Pitu Wrona
    Pitu Wrona
    2 miesięcy temu

    Masz irytujący głos 🙉😖

  93. Vincent Kil
    Vincent Kil
    2 miesięcy temu

    Widziałem cię jak nagrywałeś ps mieszkam w Gdyni

  94. Vincent Kil
    Vincent Kil
    2 miesięcy temu

    Czemu bułeś w Gdyni;

  95. corradobart
    corradobart
    2 miesięcy temu

    Ale hooojnia, niech cię piekło pochłonie 👹🥚🐣🐥

  96. Rafal
    Rafal
    2 miesięcy temu

    a co się stało z kotkiem ???

  97. RICARDO MILOS
    RICARDO MILOS
    2 miesięcy temu

    Kto Pamięta? plcenter.net/inline/UC5t2lkiFCpFCbbn-_u5540w

  98. rip słuchawki
    rip słuchawki
    2 miesięcy temu

    Naoglądałem się tak dużo zagranicznych filmów, że zacząłem się jarać wiedząc tu polskie komentarze

  99. misiek 999
    misiek 999
    2 miesięcy temu

    Zrub jakiś unboxing

  100. Stiwek 123
    Stiwek 123
    2 miesięcy temu

    Po tytule myślałem, że to kuba1qba