FAME MMA 3 TRAINING DAY: Godlewska vs Linkiewicz

FAME MMA
31 738 wyświetleń 1 461 258

💻 KUP PPV ➡️ famemma.tv
🎟 KUP BILET ➡️ famemma.ticketos.pl
🥋 NOWA KOLEKCJA CIUCHÓW - famemma-shop.com
Przeczytaj artykuł o przygotowaniach naszych zawodniczek:
warszawa.naszemiasto.pl/artykul/fame-mma-3-monika-godlewska-cwiczy-przed-debiutem-w-mma,5032697,artgal,t,id,tm.html
Tutaj nas znajdziesz:
✨ Instagram - instagram.com/famemmatv/
🔥 FanPage - facebook.com/famemmatv/
Muzyka:
plcenter.net/line/wideo-Z6L4u2i97Rw.html

  

Komentarze

  1. jednorozec ze śląska
    jednorozec ze śląska
    Godzinę temu

    Ale popatrzcie też na to. Godlewska wymalowana cycki na wierzchu włosy jej latają. A linki ma gdzieś że wygląda źle na tym filmie 🙈

  2. TheLukas97
    TheLukas97
    2 godzin temu

    Linki ☺️☺️☺️

  3. lukasz napieraj
    lukasz napieraj
    7 godzin temu

    Ten filmik świetnie pokazuje że dzieci nie wiedzą co to kibicować i chodzą i włażą w dupę każdemu kto wygra... Ja nie jestem za żadną bo obie są siebie warte (no ale trzeba przyznać że Linkiewicz się rusza jak kaleka a Godlewska nie można ocenić wszystkiego na podstawie jednego kopnięcia)

  4. Marcin Łatka
    Marcin Łatka
    9 godzin temu

    Karpie powinny walczyć w akwarium xd

  5. heniaso
    heniaso
    11 godzin temu

    Glon rozjedzie rudą.Pół ryja jej zniknie.

  6. turbo sprężak
    turbo sprężak
    23 godzin temu

    Godlewskiej mało cycuchy nie wypadną xd

  7. Anak PL
    Anak PL
    23 godzin temu

    Godlewska widać że na pokaz ludzie to robili, kto normalny chodzi na treningi w full tapecie, koturnach i rozpuszconych włosach? XDD

  8. ShiSel
    ShiSel
    Dzień temu

    Mysłamam na początku ze wygra Linkiewicz, uważalam ze godlewska to taka paniusią. Ale pozory mylą. Esmerallda na mór beton wygra.

  9. Ptyś_Official_5 xd
    Ptyś_Official_5 xd
    Dzień temu

    PAŁA!

  10. Mr k3dz10r
    Mr k3dz10r
    Dzień temu

    Godlewska wygra ten chodzący kotlet po 1 rundzie padnie

  11. Cuteq Werciaq
    Cuteq Werciaq
    Dzień temu

    nie no zajebiście, ja jestem za godlewską od początku i wierze w nią z całych sil bo wiem że sie jej uda. Połowa ludzi z komentarzy pisze no jestem za Godlewską ma większe szanse itp boshe dzieci xde a jak wygra Linki (choć nwm) to wszyscy bd pisac No ja byłem/am za Linkiewicz i wgl

  12. big boy
    big boy
    Dzień temu

    Godlewska to wygra.

  13. Urf Kench
    Urf Kench
    Dzień temu

    Ja tam jestem za Moniką :P

  14. TheRamdix
    TheRamdix
    2 dni temu

    co to za cyrk?! xd

  15. bartoniewicz :D
    bartoniewicz :D
    2 dni temu

    Godlewska pszegra wiecie czemu.... Bo jak skoczy to cycki jej zęby wybiją

    1. Zuzanna Stróżyk
      Zuzanna Stróżyk
      Dzień temu

      Aha

  16. Paweł
    Paweł
    2 dni temu

    Filmik trochę krótki aby wynieść pełne wnioski ale jestem zaskoczony Godlewską. Wydaje mi się, że może to wygrać :)

  17. Krzysztof Lewandowski
    Krzysztof Lewandowski
    2 dni temu

    godlewska wygra

  18. Piter111 xxx
    Piter111 xxx
    2 dni temu

    Współczuję ludzią co płacą za to gówno I jakie mma chyba kabaret

  19. tududuu tududu
    tududuu tududu
    3 dni temu

    oo znam ta piosenke xD

  20. Jarosław Kaczmarek
    Jarosław Kaczmarek
    3 dni temu

    Jak patrze na te treningi to juz wiem ze to bedzie kabaret.

  21. JennyFilms PL
    JennyFilms PL
    3 dni temu

    Nie wiem jak Wy ale ja jestem za Godlewską

  22. Ewelina Karnas
    Ewelina Karnas
    3 dni temu

    Linkiewicz niech sobie stanik sportowy założy bo jak skacze na skakance to bo źle wygląda

  23. Artur Frątczak
    Artur Frątczak
    3 dni temu

    linkiewicz: 0 koordynacji, CIĘŻKIE ciosy i meega powolne, jak nie trafi w godlewską to każdy widzi że ma szybkie nogi i jakiś kick może polecieć. Szczerze? nie jestem ani za jedną ani za drugą, ale esmeralda przynajmniej widać że sie stara i nie ma tak wyje***e na wszystko jak linkiewicz. wiec raczej bym typował Godlewską jako zwycięzce

  24. Hero'
    Hero'
    3 dni temu

    Gola Cie trenuje ? o ja to gg.

  25. Marinho Pax
    Marinho Pax
    3 dni temu

    Zamiast sie bic na ringu to powinny w kislu sie bic szczeg ta cycata sie nadaje do tego :D

  26. Arci
    Arci
    3 dni temu

    XDD nagle każdy za Godlewską po tym filmie

  27. bernikarol
    bernikarol
    3 dni temu

    Godlewska jak walnie dzwonami to linkiewicz w kościele będzie mieć pogrzeb

  28. Nightmare Esssa
    Nightmare Esssa
    3 dni temu

    Będzie się z czego pośmiać.

  29. SzymQ Speedcuber
    SzymQ Speedcuber
    3 dni temu

    godlewska rozwali ring

  30. BOSS
    BOSS
    3 dni temu

    Ogladam to w nadzieji, ze z `nikogo` moga `jeszcze wyjsc na ludzi`

  31. Mikołaj
    Mikołaj
    4 dni temu

    Silikon się poleje...

  32. Azari Lps
    Azari Lps
    4 dni temu

    Godlewska rozjebie to różowe gówno

  33. MinChim 0
    MinChim 0
    4 dni temu

    Coś mam wrażenie, że Godlewska ją zbije na kwaśne jabłko. Przecież ma 50+ ochrony, sztuczne cycki.

  34. Kubix Hyper
    Kubix Hyper
    4 dni temu

    Wiekszosc osob jest teraz za godlewska tylko dlatego bo zobaczyli jak probowala wywalic head kicka na wg

  35. Ragnar Lothbrok
    Ragnar Lothbrok
    4 dni temu

    One sie biją która ma ojebać sędziemu czy jak?

  36. Oliwier Kowalczyk
    Oliwier Kowalczyk
    4 dni temu

    Nie lubię śpiewu GLONdlewskich, ale Esmeralda nieźle walczy

  37. Bit
    Bit
    4 dni temu

    jak kurwa no jak??!! Powiedzcie mi jak mozna isc na trening w tapecie?????!! Jak??

  38. Dorian Wnętrzak
    Dorian Wnętrzak
    4 dni temu

    Klikając na ten filmik miałem nadzieje, że zobaczę tu choć trochę techniki. Not.

  39. Flash Thunder
    Flash Thunder
    4 dni temu

    Linkiewicz pracuje a godlewska pozuje :D

  40. Piotr Czarny
    Piotr Czarny
    4 dni temu

    Jebal by godlewska

  41. Marcel Woźniak
    Marcel Woźniak
    4 dni temu

    Szmaty kurwy polecam film botox plastiki kurwy co marzą o powiększeniu czegoś na swoim chujowym Ciele myślicie że potem wygladacie jak miss Brazylii a w rzeczywistości jesteście urocze i podobne jak lalka w seksshopie

  42. Bucky Barnes
    Bucky Barnes
    4 dni temu

    Nie mówcie że Godlewska będzie walczyć w makijażu XDDD

  43. SoulRecords
    SoulRecords
    4 dni temu

    *Ta walka będzie tak żałosna że aż to obejrzę na jakimś streamie* ;d

  44. Top Wszystkiego
    Top Wszystkiego
    4 dni temu

    Zazdroszczę trenerowi Godlewskiej :)

  45. XxJulkaaaXx
    XxJulkaaaXx
    4 dni temu

    Kiedy będzie ta walka?

  46. Córka Billie Eilish
    Córka Billie Eilish
    4 dni temu

    Ja jestem za Godlewską. Chyba wygra w sumie idk Na koncu widze pałkersona!!!!

  47. Aleksandra __
    Aleksandra __
    4 dni temu

    Marta jebnij w cycki jej XDDD Moja mama takie "tą to cycki przewazą XDDDD"

  48. Near Mordo
    Near Mordo
    5 dni temu

    Linki bierz się w garść Trzeba rozwalić Glonojada Mimo wszystko dalej w nią wierzę Zabardzo się napaliła na wygraną i przez to straciła ale jak się ogarnie to jeszcze da radę

  49. pani wolfhard
    pani wolfhard
    5 dni temu

    godlewskiej zaraz cyc wyleci

  50. kotela pl
    kotela pl
    5 dni temu

    Tak jak widze ich przygotowania to jestem za Godlewską

  51. 894y392y5o32h45r32r3
    894y392y5o32h45r32r3
    5 dni temu

    Czy godlewska trenuje w butach na obcasie ?

  52. Julia G
    Julia G
    5 dni temu

    Linki dasz czadu nie ważne czy wygrasz czy przegrasz💕💕 Pałaaaaaaa

  53. Maks Jakób
    Maks Jakób
    5 dni temu

    można przestać zaśmiecać internet? PROSZĘ

  54. Żółwie Sprawy
    Żółwie Sprawy
    5 dni temu

    A skąd się wziął i o co ten ich spór? Czy to pod publikę czy faktycznie mają coś do siebie? Ktoś w temacie mi wyjaśni...

  55. actros actros
    actros actros
    5 dni temu

    Godlewska ją dupą przygniecie i tyle XD

  56. Artengo_exe
    Artengo_exe
    5 dni temu

    Trener ja zaliczyl

  57. Simón Bolívar
    Simón Bolívar
    5 dni temu

    Nie ma co się śmiać Godlewska albo się nauczyła albo już umiała bo nie rzuca na pałe rękami nawet te kopnięcia jakoś wyglądają jeśli odporność na ból jest a po tylu operacjach to ona pewnie pół twarzy nie czuje to może i wygra chyba na nią postawie

  58. CockroachB
    CockroachB
    5 dni temu

    Jaka patola xD Śmiechłem

  59. SGrzesiek1
    SGrzesiek1
    5 dni temu

    Idioci czym wy się podniecacie, dupodajnymi idiotkami? Najlepiej zeby ktoś normalny wszedł na ring podczas walki i najebał je obie na raz, niech w tej walce wygra ludzka godność.

  60. Justyna Nowak
    Justyna Nowak
    5 dni temu

    Godlewska wygra widac

  61. Wlad Mik
    Wlad Mik
    5 dni temu

    To MMA schodzi na psy..na pewno nie wykupuje i nie będę oglądał...

  62. bubu84pl
    bubu84pl
    5 dni temu

    Godlewska dostanie łomot

  63. G3pard
    G3pard
    5 dni temu

    Czy ktokolwiek uczył te dziewczyny w jaki sposób powinny wyprowadzać ciosy? Do zmontowania filmu i tak wybrano najlepsze ujęcia. Jako wydarzenie sportowe uważam to za totalny bezsens, równie dobrze mogłyby zagrać ze sobą w szachy.

  64. nem esis
    nem esis
    5 dni temu

    Mam nadzieję że sobie mordy porozpierdalają bo nie da się na nie patrzeć,jedna spuchnięta od wódy druga od botoksu

  65. Anonimowy Runner#78
    Anonimowy Runner#78
    5 dni temu

    Jak nazywa się piosenka w filmiku??

  66. Clay Max
    Clay Max
    5 dni temu

    Tfu na linkiewicz

  67. kot XD
    kot XD
    5 dni temu

    Godlewska to

  68. Qariu'sToMasz
    Qariu'sToMasz
    5 dni temu

    Kur....a jaki ten lachiciag jest brzydki....

  69. R jaco
    R jaco
    5 dni temu

    Godlewska tak bedzie miala pizde wyklepana od Linkiewicz ze az sie boje. Oczywiscie obiema gardze i chuj im na botox.

  70. ALX
    ALX
    5 dni temu

    Mimo że nie przepadam za plastikiem, to wole Godlewską bo przynajmniej ma jakiś szacunek do siebie i innych.

  71. Nawiedzony Człowiek
    Nawiedzony Człowiek
    5 dni temu

    nie jestem specem od boxu, ale ich ruchy mi się dziwne wydają. W każdym razie bardziej Godlewską idę, bo troche lepiej,ale mam uczucie, że coś jest nie tak w ich ruchach. Nwm co

  72. DaniuS
    DaniuS
    5 dni temu

    Oby Godlewska rozjebala te laske która temu dawała i tamtemu ciągnęła.

  73. HG
    HG
    5 dni temu

    GODLEWSKA WYGRA!!!

  74. KuBa CR
    KuBa CR
    5 dni temu

    CIEKAWE CZY JEMU TEŻ CIĄGNĘŁA

  75. turandot1987
    turandot1987
    6 dni temu

    buahahahahaha

  76. rudzio2222
    rudzio2222
    6 dni temu

    Przygotowania taa.. Równie dobrze mogą wgl nie ćwiczyć bo jak widać tu te ciosy to prędzej z tej walki będzie turlanie po macie i ciągniecie za włosy

  77. BePotatoBro
    BePotatoBro
    6 dni temu

    Od początku wiedziałam że linki przegra, ale jak ona bd tymi łapami tak machać, tym bardziej że jeszcze podczas walki sie nad tym tak nie panuje, to Godlewska nic nie musi robić a sie sama połamie 😂

  78. PABELEQ
    PABELEQ
    6 dni temu

    to bedzie mma czy box

  79. Ryan Marvees
    Ryan Marvees
    6 dni temu

    Jak patrze jak Linkiewicz i Godlewska boksują, to mi się cofa. Łokieć przy uderzeniach sierpowych masakrycznie nisko, ciosy widocznie z barków...

  80. Szymon PG 1945
    Szymon PG 1945
    6 dni temu

    To jest śmieszne. Wszyscy u mnie w szkole się tym podniecają, więc postanowiłem sprawdzić o chuj w tym chodzi. I kurna coś mi tu nie gra. Jak można jarać się galą, której uczestnicy nie potrafią nawet wykonać poprawnego uderzenia pięścią XD, ale fame dojebany.

  81. Great piorun kacper MMA Wozniak
    Great piorun kacper MMA Wozniak
    6 dni temu

    No ja propsuje

  82. unicorn xD l
    unicorn xD l
    6 dni temu

    *Esmeralda jak tygrysek, wielkie usta, wielki cycek. Do Martusi się sapała, Marta na to:"Pała, pała". Esmi mówi " idź się myj" Marta na to ZAMKNIJ RYYYYJ!*

  83. Ku Pa
    Ku Pa
    6 dni temu

    Godlewska-Like Linkiewicz- Kom GODLEWSKA ZAWSZE I WSZĘDZIE! XD

  84. sznizeri77
    sznizeri77
    6 dni temu

    Jak Wojtek G z nimi trenował to na pewno nie będzie tam nic dobrego..

  85. Kamila Koziołkiewicz
    Kamila Koziołkiewicz
    6 dni temu

    Rak oczu.

  86. Papko Adulka
    Papko Adulka
    6 dni temu

    Może sport pomoże tym dziewczynom.

  87. Maciej Vuko Kosecki
    Maciej Vuko Kosecki
    6 dni temu

    Jedynie NEFFEX ratuje ten spot

  88. HouseVision
    HouseVision
    6 dni temu

    Zdecydowanie na godlewską się lepiej patrzy niż na ten patologiczny „ryj” 😈

  89. Poland Strong
    Poland Strong
    6 dni temu

    XD

  90. TESLA
    TESLA
    6 dni temu

    Godlewska ją rozpierdoli

    1. TESLA
      TESLA
      6 dni temu

      Zaamortyzuje każdy cios balonami

  91. HastaLaMuerte1946
    HastaLaMuerte1946
    6 dni temu

    RYYYYYJJJ

  92. Ola Bludnik
    Ola Bludnik
    6 dni temu

    Mam mieszane uczucia, bo z jednej strony linki chyba słabiej oddaje ciosy itd. Ale z drugiej, mam wrazenie że treningi esme są bardzo sztuczne, jakby przygotowywała się na nie (Full make-up, wysokie buty, rozpuszczone i uczesane włosy, wymyślne stroje sportowe) tylko pod robienie zdjęć i filmików na instagrama. Tak czy owak, niech wygra ta która się bardziej przykładała

  93. Kurczakowy
    Kurczakowy
    6 dni temu

    Brakuje mi tylko Boxdel vs Szklanka

  94. Endriu 702
    Endriu 702
    6 dni temu

    Jestem za Linki,ale Godlewska się tu lepiej prezentuje.

  95. Røse
    Røse
    6 dni temu

    A ja nie wiem czemu nazywacie Godlewską glonojadem, coś wam robi tymi nabotoksowanymi ustami? Nie wiem o co wam chodzi, taka nie jedna hejterka Godlewskiej ma ryj jak rozkrecony mikroskop i krytykuje taką Esmeralde co ma trochę większe usta od innych. Zabiła wam kogoś i staracie się ją obrazić? Na serio jak widzę tych wszystkich dzieciaków krytykujących ludzi za wygląd albo coś innego to chce mi się zagrać w rosyjską ruletkę z naładowanym całym magazynkiem, Nie macie własnego życia?

  96. Magdalena Coldmountain
    Magdalena Coldmountain
    6 dni temu

    Linkieswizcz zachowuje sie jakby waliła piniate XDD Godlewska górą

  97. Nemira
    Nemira
    6 dni temu

    Moja ukochana nuta z neffex boże tak ją zniszczyć 😢 Ktoś słucha ?

  98. Nemesis Reaper
    Nemesis Reaper
    6 dni temu

    0:33 co tu sie w morde jeża wyprawia

  99. Don Poldon
    Don Poldon
    6 dni temu

    przecież to będzie kabaret

  100. AjsHDP
    AjsHDP
    6 dni temu

    Godlewska tymi plastikami się prędzej znokautuje